Dokonałeś wszystkich niezbędnych danych!
Klikając na przycisk Wpisz użytkownika Twój profil jest wpisany do systemu. Prosimy sprawdzic e-maila aktywującego w skrzynce odbiorczej. Przeniesienie może potrwac kilka minut.
Nie otrzymasz e-mail?
Proszę wykonać następujące kroki, jeśli nie otrzymałeś e-mail:
Może Wprowadzono nieprawidłowy adres e-mail?
Upewnij się, że zarejestrowany adres e-mail jest prawidłowy. Niektóre wolne adres e-mail nie mogą być wykorzystywane w systemie.
Nasz e-mail zidentyfikowany jako spam?
Proszę sprawdzić folder spam.
Jeśli nasz e-mail przeniesione do folderu z Junk Mail?
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Sprawdź, czy e-mail aktywacyjny trafił do folderu śmieci. Proszę załączyć, aby zapobiec tego info@123y.de do swojej listy kontaktów.
Jeżeli wszystkie te środki nie działają, prosimy o przesłanie adresu e-mail, z którym zarejestrowany e-mail do info@123y.de. Linia tematu: "Rejestracja". Nie chcę kogoś: "Treść wiadomości e-mail".
Skontaktujemy się z Toba; tak szybko, jak to możliwe.